Bátran írjátok le ...

Bátran írjatok bele Ti is, ez egy olyan blog, amelyet közösen szerkesztünk.
(NEM KELL REGISZTRÁLNI sem!)Minden gondolat tőletek egy lélekölelés az olvasóknak...

2014. április 14., hétfő

"Minglik" korszaka


Mielőtt azt hinné bárki is,
 hogy egy Harry Potter regény egyik furcsa alakjáról beszélek, 
most szólok, hogy nem...:)
A szinglikről már tudjuk kik, független, párkapcsolat nélkül élő egyének.
No, de akkor kik a minglik?
Maga a szó a „mixed singles” kifejezésből származik, arra próbál meg utalni, hogy a párkapcsolat és az egyedülállóság valamilyen szinten 
keveredik egymással.
A minglik az állandó randevúzás időszakát élik.
Nem vágynak rá, hogy együtt éljenek valakivel, de igénylik a párkapcsolatot, addig a pontig, amíg valamelyik fél nem szeretne többet a kapcsolattól. 
Egyikük szeretne együtt élni, esetleg össze is házasodni.
Egy rendes mingli ilyenkor csapot-papot otthagyva kimenekül a párkapcsolatból.
Sok mingli egy nem sikerült házasság után elvált lélek, aki már nő esetében nem szeretne gondoskodni többet valakiről, 
hanem élvezni szeretné az újra független életét.
Szereti mingli társát, szeret vele együtt lenni, de csak addig, amíg mind a ketten ebben a formában állnak a kapcsolathoz.

Mit gondoltok a mingliségről?
Működhet hosszútávon egy ilyen kapcsolat?

7 megjegyzés:

  1. Nem tudtam, hogy így hívják, de nekem is sok ismerősöm mingli ezek szerint. :) Furcsa jelenség, az biztos. Nem olyasmiről szól ez valójában, hogy félek elköteleződni? Hogy olyan mély sebek vannak bennem, hogy nem tenném ki magam még egyszer ennek?

    VálaszTörlés
  2. Nohát! Ezek szerint én mingli vagyok! :)) Igazad van a sebekkel kapcsolatban. Valóban jól esik most nem sebződni, hanem csak élni...és nem mosni a családra, főzni,csak akkor, ha éppen akarok. Szabadság valóban. Igen biztos, hogy van ára. De most így nekem jó. :))

    VálaszTörlés
  3. Megindító. 66 éves nőként, aki egykor pedagógiával foglalkozott. Érzékelem, hogy furcsa ez a világ. Mintha minden összekavarodott volna, értékek esnek apró darabjaikra. Önmegvalósítás van "ezerrel" ahogy unokám szokott fogalmazni. Visszanyeritek a fiatalságotokat, gondtalanságotokat? Újra kaland az élet? Akár annak az árán is, hogy elengeditek azt, aki szeret, mert ő szeretne többet lenni veletek? Belegondoltok, hogy mi lesz, ha egyszer csak ott álltok majd egyedül? Mert amikor majd meritek vágyni megint a társat, addigra esetleg már nincs társ? Egyedül öregedtek meg...Mi van a gyerekekkel? Ebben a létmintában nőnek fel? Uramisten, hogyan lehet egy ilyen eltorzult mintát megélni? Ébredjetek fel! Persze, hogy lehetnek sebeitek. De a sebeket meg kell gyógyítani, mert meg lehet. Sebzett szívvel a mingliség álarca mögé bújni, egy nem feloldott, meggyógyított állapot. Magdi néni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a lelkem fiatal maradt, s neki csak ruha ez a bőr... Hű társam elment, így lettem mingli, ha lehet mondani kényszerből. S ez a kényszer hozta pasi létemre a mosás-főzés tudományát ... De mivel egész jól belejöttem, és ezideig nem akart senki mellém szegődni, köszönöm már jól megvagyok magam... A minta amit legkisebb fiamnak mutatok, szerintem pont nem rossz, ha a jég hátán is meg akarom hogy éljen, és ez nem csak a háztartási, hanem a körülöttünk zajló teljes társadalmi "káosz" hátára is értem. Szerintem manapság sokkal erősebb egyénekre van szükség a túléléshez, majd természetesen ha csillapszik a tenger háborgása, lehet elővenni nagyanyáink mesés könyvét és újra teremteni a régmúlt erkölcsiségét.

      Törlés
  4. Ha működik egy kapcsolat,akkor az idő nem számít. Mikor önmagam adom,nincs előttem vagy mögöttem,tegnapom vagy holnapom... Csak Ő van... Mi vagyunk... Csak: Vagyunk. :) Milyen szeretet az,amely az önfeledt ölelés közben a hosszútávúság lehetőségét mérlegeli? Valójában az a működő kapcsolat,amelyikben nem latolgat,halogat az ember,-hanem megéli. Amint hosszútávra szeretnénk biztosítani a most megélt pillanatot,azzal meg is öljük. Mert a holnap lassan kezd fontosabbá válni a mostnál,-Tőle.
    RL 68

    VálaszTörlés
  5. a sok kurva akik csak a pénzt meg a jólétet akarja minglivé tesz sok férfit. ez igaz.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kérem, hogy ne használjon senki se ide nem illő szavakat. Köszönöm megértéseteket!

    VálaszTörlés