Bátran írjátok le ...

Bátran írjatok bele Ti is, ez egy olyan blog, amelyet közösen szerkesztünk.
(NEM KELL REGISZTRÁLNI sem!)Minden gondolat tőletek egy lélekölelés az olvasóknak...

2013. december 21., szombat

Karácsony egyedül...?


Arra gondoltam, legyen itt egy hely, ahol tudnak beszélgetni azok, 
akik egyedül töltik valamilyen okból a karácsonyt.
Itt nem kell regisztrálni, ha szeretnél, teljesen titokban tarthatod kilétedet...

Talán egymásra találnak olyan lelkek, akik bár otthon egyedül vannak, mégis itt ebben a kis békességtérben szeretetet kaphatnak-adhatnak egymásnak.

Nyitott szívvel-szeretettel várunk ide, ha egyedül töltöd a karácsonyt!

10 megjegyzés:

  1. ...én jövök szerintem ide...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...szívesen csatlakozom én is... :)

      Törlés
    2. 24.-én jössz ide?

      Törlés
    3. Vmikor este biztosan benézek. :)

      Törlés
  2. Szívesen csatlakozom.

    VálaszTörlés
  3. Hát, talán 40 év után újra elmentem az "éjféli misére", ami nálunk 8-kor volt. Teljesen egyedül töltöm már évek óta a karácsonyestéket, de ez a mai mise, ahol a fél falu - azok is, akik, mint én - soha nem járnak templomba, ott volt. Megnyugodtam, rossz gondolataim elszálltak, előkerestem a spájzból egy gyertyát,meggyújtottam, mert mással nem díszítettem ki a lakást, és most jó érzéssel megyek feküdni. Legyetek Ti is békések, ha az élet nem is szép, de ez van, fel a fejjel ! Mindenkinek pusz!

    VálaszTörlés
  4. Azon gondolkodtam, miért nem merünk megszólalni itt. Annyira bezárultunk saját magányos kis világunkba, annyi falat növesztettünk, hogy nem is tudunk kilépni már mögüle? Jó volt olvasni az éjféli misés gondolatodat. Milyen fura, néha olyan helyre mer az ember"kilépni", ahova csak ritkán, vagy sosem szokott. Ráébredek, ha nem nyitok, rám sem fog nyitni senki. Hiába gondolom én a bezárt világomban, hogy nyitva vagyok...azt hiszem, ezt így rajtam kívül nem láthatja senki. Muszáj lépnem. És nem csak gondolatban tettekben is! Szeretettel gondolok minden sorstársamra, azokra is, akik nem merik leütni a billentyűzetet. :)És köszönöm a lehetőséget, hogy gondolataimat itt rögzíthettem.

    VálaszTörlés
  5. Ezt nem is nagyon lehetett volna szebben megfogalmazni!! :) Köszönöm!!! Maximális egyetértésem - veled!

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom tudjátok-e mi a rosszabb ha vannak körülöttetek de olyanok akiket nem kívántok, vagy ha ha egyedül vagytok a mindenséggel...

    VálaszTörlés